Шановні колеги!
Звертаємо вашу увагу, що продовжується робота семінару з теми: "Просування читання засобами веб-ресурсів в умовах бібліотек навчальних закладів", який проходить на сторінці блогу "Шкільна бібліотека в меді@просторі".
Ми провели значну роботу щодо першої частини семінару із створення віртуальної колекції різноманітних форм бібліотечних заходів, використовуючи можливості сервісу Рadlet.
Більшість учасників семінару непогано попрацювало і наша колекція поповнилась як новими, так і вже відомими формами роботи бібліотеки з популяризації книги та просування читання.
Але хотілось би, щоб ви приділи більше уваги тим формам, які дуже рідко використовуються в наших бібліотеках. Це такі форми як мережеві проекти та акції, літературні марафони, віртуальні ігри та подорожі і багато інших.
Сподіваюсь, що діяльність бібліотекарів із створення віртуальної скарбнички цікавих форм бібліотечної роботи не зупиниться, а буде продовжуватись і після семінару, бо така колекція може стати у нагоді вам і вашим колегам.
А ми продовжуємо семінар і приступаємо до обговорення питань з теми семінару, її актуальності й важливості; проблем, які виникли під час виконання роботи. Пропонуємо обмінятися думками, прокоментувати хвилюючі питання, поставити запитання та отримати відповіді.
І все це зробити за допомогою можливостей коментування блогу.
Термін обговорення проблеми: 12 - 20 грудня 2017 року.
Місце обговорення: "Шкільна бібліотека в меді@просторі".
Нагадуємо питання для обговорення:
a) Які мережеві форми найбільш поширені в роботі бібліотек?
b) Чи є однакові мережеві форми бібліотечних заходів, що створені за допомогою різних інтернет-сервісів? Обґрунтуйте відповідь прикладами.
c) Чи може, на вашу думку, форма заходу бути одночасно і діяльнісною, й інформаційною?
d) Чи можна будь-яку існуючу форму бібліотечного заходу провести в мережі? Обґрунтуйте власну точку зору та підкріпіть прикладами.
e) Яка різниця між формою заходу та її кінцевим результатом?
f) На скільки запропонована класифікація видів і форм бібліотечних заходів відповідала практичному завданню? Поясніть вашу відповідь.
g) Яке
групування видів і форм бібліотечних заходів можете запропонувати ви? Поясніть
власну думку.
Залучайтесь
до обговорення!
Комментариев нет:
Отправить комментарий