День української писемності та мови

Семінари, наради

Поради методиста

ЧитанняPRO

Словники

Книги і читання

Виховання та особистості

БібліоТур

Всяка всячина

Масові заходи

Конкурси

Освоюємо ІКТ, ВЕБ

Наші проекти

Громадські обговорення

среда, 13 декабря 2017 г.

Продовження семінару


Шановні колеги!
Звертаємо вашу увагу, що продовжується робота семінару з теми: "Просування читання засобами веб-ресурсів в умовах бібліотек навчальних закладів", який проходить на сторінці блогу "Шкільна бібліотека в меді@просторі".
Ми провели значну роботу щодо першої частини семінару із створення віртуальної колекції різноманітних форм бібліотечних заходів, використовуючи можливості сервісу Рadlet.
Більшість учасників семінару непогано попрацювало і наша колекція поповнилась як новими, так і вже відомими формами роботи бібліотеки з популяризації книги та просування читання.
Але хотілось би, щоб ви приділи більше уваги тим формам, які дуже рідко використовуються в наших бібліотеках. Це такі форми як мережеві проекти та акції, літературні марафони, віртуальні ігри та подорожі і багато інших.
Сподіваюсь, що діяльність бібліотекарів із створення віртуальної скарбнички цікавих форм бібліотечної роботи не зупиниться, а буде продовжуватись і після семінару, бо така колекція може стати у нагоді вам і вашим колегам.
А ми продовжуємо семінар і приступаємо до обговорення питань з теми семінару, її актуальності й важливості; проблем, які виникли під час виконання роботи. Пропонуємо обмінятися думками, прокоментувати хвилюючі питання, поставити запитання та отримати відповіді.
І все це зробити за допомогою можливостей коментування блогу.
Термін обговорення проблеми: 12 - 20 грудня 2017 року.
Нагадуємо питання для обговорення:
a) Які мережеві форми найбільш поширені в роботі бібліотек?
b) Чи є однакові мережеві форми бібліотечних заходів, що створені за допомогою різних інтернет-сервісів? Обґрунтуйте відповідь прикладами.
c) Чи може, на вашу думку, форма заходу бути одночасно і діяльнісною, й інформаційною?
d) Чи можна будь-яку існуючу форму бібліотечного заходу провести в мережі? Обґрунтуйте власну точку зору та підкріпіть прикладами.
e) Яка різниця між формою заходу та її кінцевим результатом?
f) На скільки запропонована класифікація видів і форм бібліотечних заходів відповідала практичному завданню? Поясніть вашу відповідь.
g) Яке групування видів і форм бібліотечних заходів можете запропонувати ви? Поясніть власну думку.
Залучайтесь до обговорення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий